Borniak . Logo

servis

Vaše udírna nefunguje tak, jak má?

Ať už se jedná o udírnu v záruce či ne, rádi se o Vaši udírnu postaráme! Stáhněte si Servisní list, vyplňte jej a přiložte k poškozené udírně. Udírnu předávejte vždy vyčištěnou. V případě, že udírna bude znečištěna, je technik oprávněn naúčtovat poplatek za vyčištění udírny.

 

Jak k nám udírnu dopravit?

Udírnu můžete dovézt přímo k nám na adresu Plumlovská 3614, 796 01 Prostějov (udime-grilujeme.cz) nebo na tyto sběrná místa v ČR:

Při reklamaci vždy kontaktujte konkrétní sběrné místo.

Po opravě Vám dovezeme udírnu na stejné sběrné místo, ze kterého byla vyzvednuta.

O dalším postupu opravy či reklamace Vás naši technici budou kontaktovat. Po dobu opravy či reklamace neposkytujeme náhradní udírnu.

 

Účtování opravy

Pokud bude udírna (platí i pro reklamace v záruce) předána znečištěná, vyhrazujeme si právo naúčtovat poplatek za vyčištění udírny v hodnotě 800,-Kč. Náklady na opravu Vám budou sděleny telefonicky. Opravy a servis udíren můžete platit následujícím způsobem:

  • v hotovosti/na dobírku – za opravu zaplatíte při převzetí opravené udírny
  • předem na účet – na email obdržíte fakturu s celkovou částkou opravy spolu s číslem účtu. Jakmile bude celá částka za opravu připsána na náš účet, bude na základě dohody se zákazníkem vyřešena přeprava opraveného zboží k zákazníkovi.
 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ 

  • Veškeré udírny a příslušenství mají své výrobní číslo a jsou centrálně evidovány.
  • Udírny se neustále vyvíjí a náhradní díly se neustále mění, nekupujte starší nebo levnější udírny v zahraničí nebo bazarů z důvodu budoucích servisních oprav.
  • Servis a veškeré reklamace řešíme pouze u udíren zakoupených u výhradního dovozce a autorizovaných prodejců v České republice a na Slovensku dle výrobního čísla a originálního servisního listu.